Podstawowe funkcje hotelowych programów
W obecnych czasach prowadzenie pensjonatu czy hotelu może stanowić duże wyzwanie. Zwłaszcza dotyczyć to będzie rezerwacji poszczególnych pokoi, jakie spływać mogą różnymi kanałami. Goście mogą zrobić taką rezerwację przez telefon czy mailem, ale również mogą za pomocą platform noclegowych, typu Airbnb czy Booking. Dlatego też bardzo ważne jest, aby nie pojawiła się sytuacja, w której jakiś pokój zostanie wynajęty kilku osobom, gdyż zrodzi to dużo niepotrzebnego zamieszania. W takim przypadku warto skorzystać z możliwości, które mogą dać zaawansowane rozwiązania informatyczne, i zacząć wykorzystywać jakiś sprawdzony kalendarz rezerwacji. Takie systemy pozwalają przede wszystkim na wygodne i szybkie zarządzanie rezerwacjami wszystkich obiektów, razem z weryfikacją płatności za nie. To stanowi niezbędne minimum, które każdy taki system powinien mieć, lecz przeważnie różnych funkcjonalności będzie sporo więcej. Bardzo pożądana jest na przykład pełna integracja z wymienionymi wcześniej platformami rezerwacyjnymi, dzięki czemu informacje na temat dostępności pokojów będą zgromadzone w jednym miejscu. Z pewnością może się też przydać, jeżeli aplikacja kalendarz będzie posiadał możliwość obsługi rozsyłania maili do gości, dzięki czemu nie będzie trzeba tego robić ręcznie. Zaawansowane raporty i analizy dostępne w takim programie pozwolą managerom na analizę obłożenia danego obiektu i dostarczą informacji, dzięki którym można coś jeszcze poprawić.
+Tekst Sponsorowany+