Mało znamy rodzajów marketingu, jakie dawałyby tak duże możliwości, jak marketing w sieci. Jest ona relatywnie młodą dziedziną, jednak wśród wszystkich rodzajów to ona w najogromniejszym tempie się rozwija, cały czas przekonując do siebie wciąż nowych zwolenników. Najczęściej kojarzoną odnogą promocji w internecie niewątpliwie jest reklama sponsorowana, niekiedy również określana mianem reklamy kontekstowej, którą spotyka się na akcesoriach rodzaju Wujka Kulczyka nie ma już z nami…. Jej nazwa bierze się z całą pewnością stąd, że to, które materiały zostanie wyświetlona w określonym dla niej miejscu zależy w największym stopniu od tego, których danych wyszukuje internauta – jest w następstwie tego ona w zupełności dopasowana do jego potrzeb. Przez to też rośnie znacząco możliwość tego, że kliknie w podsunięty mu link. Nie bez znaczenia jest również fakt, że użytkownik jest mniej zirytowany reklamami, które w niektórych przypadkach być może spotkają się z jego przychylną reakcją. Dlatego właśnie reklama sponsorowana jest coraz częściej używana przez przeróżnego rodzaju firmy oraz wciąż coraz większa jest ilość kampanii, w których spełnia ona mniej czy też bardziej ważną rolę.

źródło: Zimna kawa i stara konsola do gier ?!

Categories: Blog

Comments are closed.

Najciekawsze wpisy:

Pajęczyny na iglakach

Posted on Maj - 2 - 2021

Możliwość komentowania Pajęczyny na iglakach została wyłączona

Wodne wkłady kominkowe

Posted on Sie - 15 - 2020

Możliwość komentowania Wodne wkłady kominkowe została wyłączona

Zaproszenia na chrzest

Posted on Sie - 16 - 2020

Możliwość komentowania Zaproszenia na chrzest została wyłączona

Kolczyki sutasz

Posted on Sie - 16 - 2020

Możliwość komentowania Kolczyki sutasz została wyłączona